Bc. Kateřina Bílková

Master's thesis

Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity

Communication Strategy of Faculty of Economics and Administration of Masaryk University
Abstract:
Diplomová práce na téma Komunikační strategie Ekonomicko-správní fakulty analyzuje komunikaci Ekonomicko-správní fakulty, její komunikační nástroje a kanály, a přede-vším image a pověst vnímanou jejími studenty a absolventy. Teoretická část práce se věnuje marketingu služeb, školskému marketingu, image, brandu a marketingovému výzkumu, součástí teoretické části je metodika práce, kde jsou stanoveny …more
Abstract:
The aim of this thesis Communication strategy for the Faculty of Economics and Admin-istration is to analyze the communication of the Faculty of Economics and Administra-tion - the communication channels and tools and the image and reputation in the heads of students and graduates. The theoretical part is focused on services marketing, school marketing, image, brand and marketing research. It also …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Bílková, Kateřina. Komunikační strategie fakulty ekonomicko-správní Masarykovy univerzity. Zlín, 2019. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe