Analýza marketingové komunikace e-shopů se spodním prádlem na českém trhu – Jana Cjura
Jana Cjura
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace e-shopů se spodním prádlem na českém trhu
The Analysis of Marketing Communication of E-shops with Underwear on the Czech Market
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá analýzou marketingové komunikace vybraných e-shopů působících na českém trhu. Konkrétně se zaměřuje na e-shopy, jejichž hlavním produktem je dámské a pánské spodní prádlo. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, které se vybraného tématu týkají. Zpočátku je charakterizován marketing a komunikace, v rámci níž jsou definovány jednotlivé marketingové nástroje a následně …víceAbstract:
This bachelor thesis deals with the analysis of marketing communication of selected e-shops operating on the Czech market. Specifically, it focuses on e-shops whose main product is men and female underwear. The theoretical part describes the basic terminology, concerning the selected topic. This work will initially characterize marketing and communication, in which individual marketing tools are defined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 8. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73127
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2018
- Vedoucí: Tomáš Sadílek
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73127
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of Marketing Communication of Amnesty International
Leila Butskhrikidze -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media.
Yana Sudakova -
Application of market research in analysis of inbound marketing campaigns with particular focus on social media
Ruslan Tazhigaliyev -
The Analysis of Marketing Strategy of Airbnb and Their Current Business Model
Markéta VEVERKOVÁ -
An Analysis of the Modern Audit of Marketing Strategy Procedures of Coca-Cola and How it Affected the Internationally Renowned Company
Max Ralph Carle -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Marketing mix analysis of a company
Aida Saidova -
Analysis of marketing strategies of Bernard and Pilsner Urquell
David Gruber