Veronika Herciková

Bachelor's thesis

Transformace printových médií do digitální podoby

Transformation of printed media into digital
Abstract:
Cílem této práce je popsat a zhodnotit přeměnu komerční strategie společnosti Burda Praha. Základním prvkem celé přeměny je transformace tištěného časopisu do digitální verze. Tento prvek je doprovázen i vývojem dalších aktivit, které jsou nedílnou součástí strategie firmy zvané Burda 360. Na základě poskytnutých dat práce charakterizovala a interpretovala vývoj jednotlivých forem komunikace. Získanými …more
Abstract:
This study´s aim is to describe and evaluate the conversion of commercial strategy based on company Burda Praha. The basic element of the whole change process is transformation from printed magazine to digital version. This element is followed also with development of other activities which are inseparable parts of strategies that company Burda 360 uses. Based on given data the study has characterized …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 10. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2016
  • Supervisor: Vladimíra Filipová
  • Reader: František Drozen

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/50052