Privátní značky používané v retailu – Bc. Jan Jungwirth
Bc. Jan Jungwirth
Diplomová práce
Privátní značky používané v retailu
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem privátních značek používaných v maloobchodních řetězcích v České republice. V diplomové práci jsou pomocí obsahové analýzy a dotazníkového šetření, kterým předchází segmentace trhu, identifikovány nástroje, prostřednictvím kterých je možné přiřadit odpovídající soubor produktů privátních značek. Jednotlivé zákaznické segmenty byly přirazeny dle jejich příjmů, nákupního …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the topic of private labels used in retail chains in the Czech Republic. The thesis uses content analysis and a questionnaire survey, preceded by market segmentation, to identify the tools through which it is possible to assign a corresponding set of private label products. Individual customer segments were assigned according to their income, purchasing behaviour and requirements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/jxr1h/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 6. 2023
- Vedoucí: Ing. Bc. Alena Srbová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Jitka Brodská
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Magisterský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby
Práce na příbuzné téma
-
Enhancing Customer Loyalty with Private Label Brands – Factors Influencing Success in the Health and Beauty Retail Industry
Charlotte Segebarth -
Antecedents of successful private label business in the Czech retail environment
Iuliia Trofimchuk -
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
Alina Valetova -
Vliv privátních značek na nákupní chování spotřebitele generace Z
Tereza Bagarová -
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
Anna Klašková -
Spotřební chování s ohledem na privátní značky
Magdalena Tylšová -
Private Labels
Zuzana Kolmačková -
Analýza privátních značek zvoleného maloobchodního řetězce
Veronika Maroušková