Využití sociálních sítí v marketingu hotelu – Karolína Jandačová
Karolína Jandačová
Bachelor's thesis
Využití sociálních sítí v marketingu hotelu
Use of social networks in hotel marketing
Abstract:
JANDAČOVÁ, Karolína. Využití sociálních sítí v marketingu hotelu. [Bakalářská práce] Vysoká škola hotelová. Praha: 2017. 71 stran. Do této bakalářské práce patří popis oblasti hotelnictví, internetového marketingu a sociálních sítí vypracovaná na základě rešerší odborné literatury a dalších informačních zdrojů k tématu. Mezi cíle této práce spadá pomocí dotazníkového šetření zpracovaná analýza chování …moreAbstract:
JANDAČOVÁ, Karolína. Use of social networks in hotel marketing. [Bachelor’s Dissertation] The Institute of Hospitality Management. Prague: 2017. 71 pages. This Bachelor thesis includes description of the area of the hotel industry, internet marketing and social networks, drawn up on the basis of the research of literature and other information sources on the topic. The objectives of this work is covered …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2017
Identifier:
http://is.vsh.cz/th/13770/vsh_b/
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2017
- Supervisor: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
- Reader: Ing. Josef Pátek
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola hotelová v PrazeInstitute of Hospitality Management in Prague
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication in the Service Industry (Study in Czech)
Theses on a related topic
-
On-line marketing přes sociální sítě
Thai Quang -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Petra Neugebauerová -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Andrea Podzimková -
Efektivní uplatnění PPC systémů v on-line marketingu
Kristýna Svobodová -
On-line marketing a sociální sítě - jejich využití v marketingu na příkladu tanečního studia NABOSO
Michaela Maslowská -
Nástroje on-line marketingu v sebeprezentaci.
Lucie Gutveisová -
Důležitost on-line marketingu v marketingovém mixu firmy
Jiří Šebek -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Ulkar Aliyeva