Sport Marketing and Its Social Implications – Ing. Ilya Aksamentov
Ing. Ilya Aksamentov
Diplomová práce
Sport Marketing and Its Social Implications
Sport Marketing and Its Social Implications
Anotace:
V této práci budeme hovořit o sportovním marketingu. Jak to funguje a proč je důležité, zvláště dnes. Konkrétně se budeme věnovat jedné oblasti sportovního marketingu nejpopulárnější hry na světě - fotbalu. Španělský fotbal zvlášť. V celé diplomové práci budeme analyzovat akce dvou největších fotbalových klubů nejen ve Španělsku, ale i celosvětově a uvidíme, jak jejich image může ovlivňovat lidi v …víceAbstract:
In this thesis, we will be talking about sport marketing. How it works and why is it important, especially nowadays. Specifically, we will be looking into one area of the sport marketing the most popular game in the world - football. Spanish football in particular. Throughout the thesis we will analyse actions of two biggest football clubs not only in Spain, but globally and see how their image can …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2019
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/r8aje/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2019
- Vedoucí: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
- Oponent: Mgr. Zdeněk Sloboda
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić