Martina HORKÁ

Bachelor's thesis

Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra

Building of Loyalty Scheme in Fatra Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a. s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky …more
Abstract:
The bachelor thesis deals with the issue of loyalty programs and relationships with customers. On the basis of carried out marketing analysis it is focused on the issue of effective marketing communication in specific B2B background and customer satisfaction rating. In the practical part there are analyzed current activities of Fatra company in segment of waterproofing foils in ambient relationships …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

HORKÁ, Martina. Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe