Martina HORKÁ
Bachelor's thesis
Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra
Building of Loyalty Scheme in Fatra Company
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá problematikou věrnostních programů a vztahů se zákazníky. Na základě provedené marketingové analýzy se dále soustřeďuje na problematiku efektivní marketingové komunikace ve specifickém prostředí B2B a hodnocení spokojenosti zákazníků. V praktické části jsou v rámci segmentu hydroizolačních fólií analyzovány současné aktivity firmy Fatra, a. s. v oblasti jejích vztahů se zákazníky …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of loyalty programs and relationships with customers. On the basis of carried out marketing analysis it is focused on the issue of effective marketing communication in specific B2B background and customer satisfaction rating. In the practical part there are analyzed current activities of Fatra company in segment of waterproofing foils in ambient relationships …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2012
Accessible from:: 27. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
HORKÁ, Martina. Budování zákaznické věrnosti ve firmě Fatra. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Management and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing
Theses on a related topic
-
Projekt marketingového komunikačního plánu hydroizolačních fólií pro firmu Fatra, a.s.
Karel Dvořák -
Věrnostní program jako marketingová strategie
Karolína Jurčeková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Adriana Sadílková -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Kateřina Hofmanová -
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
Gabriela Kolářová -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa