Využití procesního schématu při edukaci žáků s poruchou autistického spektra – Bc. Alexandra Těhníková
Bc. Alexandra Těhníková
Bakalářská práce
Využití procesního schématu při edukaci žáků s poruchou autistického spektra
Implementation of Process Schema into Education of Children with Autistic Spectrum Disorder
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá využitím procesního schématu při edukaci žáků s poruchou autistického spektra. Cílem bakalářské práce je zjistit vhodnost použití tohoto edukačního nástroje při vyučovacím předmětu Pracovní činnosti. V teoretické části jsou za pomoci odborných zdrojů předloženy informace týkající se problematiky poruch autistického spektra, integrace a vzdělávání žáků s touto poruchou. Zdůrazněn …víceAbstract:
This Bachelor thesis is focused on implementation of process scheme (visual supports) into education of children with Autism Spectrum Disorder. The main purpose of this work is to find out the appropriateness of the educational tool during the crafts lessons. In the theoretical part there is all information (supported by theoretical sources) regarding the matter of the Autism Spectrum Disorder, the …víceKlíčová slova
porucha autistického spektra autismus triáda problematických oblastí intervence funkční komunikace metody alternativní a augmentativní komunikace intervenční programy TEACCH program Strukturované učení procesní schéma základní vzdělávání u dětí s PAS vzdělávací oblast Člověk a svět práce plstění
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ing. Gabriela Čavojská
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TĚHNÍKOVÁ, Alexandra. \textit{Využití procesního schématu při edukaci žáků s poruchou autistického spektra}. Online. Bakalářská práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/vulxtp/.
Jak správně citovat práci
Těhníková, Alexandra. Využití procesního schématu při edukaci žáků s poruchou autistického spektra. Liberec, 2018. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro vychovatele
Práce na příbuzné téma
-
Zlepšení sebe-prezentace a vystupování studentů tlumočení skrze alternativní metody a aktivní nácvik nonverbální komunikace a vystupování před publikem
Adam VOJÁČEK -
Procedurální a konceptuální přístup žáků k pojmům obsah čtverce a obdélníku
Tereza Osičková -
Alternativní metody a postupy ve vzdělávací oblasti matematika a její aplikace v hlavním vzdělávacím proudu na 1. stupni ZŠ
Nikol RÝZNAROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Problematika hmyzích opylovatelů a alternativní metody kontroly houbových, bakteriálních a parazitárních onemocnění včel
Petr MRÁZ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami
Tereza Zahradníčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva