Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy – Veronika REISCHLOVÁ
Veronika REISCHLOVÁ
Master's thesis
Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy
The tree of knowledge as a sign and symbol in art education for hight school and elementary art school
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá problematikou znaku a symbolu Stromu poznání v dějinách kultury. Jeho významy objasňuji z pohledu výtvarně ? kulturního, z pohledu dějin výtvarného umění, náboženského a psychologického. Na teoretickou část diplomové práce navazuje část didaktická. Je rámcově zpracována v projektu vzdělávání žáků ve výtvarném oboru a doložena dílčími přípravami.Abstract:
This thesis deals with the sign and symbol of the Tree of knowledge in the history of culture. Clarify its meanings from the perspective art - cultural, from the perspective of art history, religious and psychological. The theoretical part of the thesis follows didactic part. It is generally prepared in the project of pupils in the visual field and demonstrated partial preparations.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 5. 4. 2013
Accessible from:: 5. 4. 2013
Thesis defence
- Date of defence: 7. 5. 2013
- Supervisor: PhDr. Danuše Sztablová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
REISCHLOVÁ, Veronika. \textit{Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy}. Online. Master's thesis. Ostrava: University of Ostrava, Pedagogical Faculty. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vuppjp/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
REISCHLOVÁ, Veronika. Strom poznání jako znak a symbol ve výtvarné výchově pro střední školy a základní umělecké školy. Ostrava, 2013. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 5.4.2013
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 5. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Secondary Schools / Učitelství VV pro SŠ a ZUŠ
Theses on a related topic
-
Didaktika výtvarné výchovy pro žáky se specifickými poruchami učení
Veronika Kriklová -
Výuka dějin umění prostřednictvím výtvarné akce - Didaktika dějin umění v 21. století
Romana Siebenbürgerová -
Didaktika kresby aneb Probudit oči
Alena PACKOVÁ -
Aplikace průřezových témat v rámci výtvarné výchovy
Katrin Pařízková -
Expresionismus v českém prostředí ve výuce výtvarné výchovy na 2. stupni základních škol
Klára Mrázková -
Didaktika animované tvorby s využitím digitálních technologií.
Pavel Trnka -
Surrealismus jako cesta k rozvoji mezipředmětových vztahů výtvarné a etické výchovy na 2. stupni základní školy
Michaela Svobodová -
Výuka dějin výtvarné kultury ve výtvarné výchově na druhém stupni ZŠ - aplikace a ověření konkrétní metodiky.
Lucie ANDRLOVÁ