eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia – Yunteng Zhang
Yunteng Zhang
Diplomová práce
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
eCommerce Consumer Behaviour in Southeast Asia
Anotace:
This master’s thesis aims to investigate e-commerce consumer behavior in Southeast Asia, with a focus on identifying online purchase behavior, assessing how different factors could influence online consumer’s perception about perceived risk and trust and proposing possible causes and reasons behind it. To fulfill these goals, the research is constituted of data mining, a quantitative survey and content …víceAbstract:
This master’s thesis aims to investigate e-commerce consumer behavior in Southeast Asia, with a focus on identifying online purchase behavior, assessing how different factors could influence online consumer’s perception about perceived risk and trust and proposing possible causes and reasons behind it. To fulfill these goals, the research is constituted of data mining, a quantitative survey and content …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 10. 2017
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/73694
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2018
- Vedoucí: Václav Stříteský
- Oponent: Dominik Proch
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/73694
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / International Management
Práce na příbuzné téma
-
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
Dušan Mladenović -
E-commerce v Nikaragui: spotřebitelské chování u on-line nakupování elektronických zařízení.
Anastasiya Oshchepkova -
Growth Strategy of iPrice on the E-commerce Market in South East Asia
Tomáš Hons -
How online grocery shopping alters food-related consumer behavior
Klára Šarkovská -
Replikace mikroekonomického experimentu Trust Game
Vít Blažek -
The Effects of Different Forms of Intergroup Contact on Reconciliation: The Role of Intergroup Threat, Victimhood, and Trust
Mirjana Rupar -
Trust versus nadace při správě majetku
Martina Mrázová -
Factors of trust in movie streaming websites
Martin Lečbych