Kvalita IT služeb v rámci vytěsnění IT procesů – Roman Černovský
Roman Černovský
Bakalářská práce
Kvalita IT služeb v rámci vytěsnění IT procesů
Quality of IT services in the regime of IT process outsourcing
Anotace:
Tato práce se zaměřuje na aspekty kvality a úrovně služeb v modelu outsourcingu IS/IT služeb dle současných pojetí rámce ITIL a řízení IT. Součástí práce je návrh procedury sběru a definice klíčových metrik IT služeb pro budoucí zakotvení ve smluvním vztahu a dokumentu SLA.Abstract:
This work focuses on service level management and quality of services in respect to outsourcing of IS/IT services as is defined in ITIL Framework and present trends in IT management. The comprehensive part of the work is a self-developed procedure for definition of the key metrics of IT services as needed for the outsourcing negotiations and inclusion in the document SLA.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 8. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 9. 9. 2015
- Vedoucí: doc. Ing. Stanislava Šimonová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Černovský, Roman. Kvalita IT služeb v rámci vytěsnění IT procesů. Pardubice, 2014. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Systémové inženýrství a informatika / Regionální a informační management
Práce na příbuzné téma
-
Outsourcing IT služeb
Petr Pohořelý -
Outsourcing IT služeb ve veřejné správě
Jindřich Manďák -
Outsourcing IT, jeho přínosy a úskalí pro organizaci
Monika Přikrylová -
Outsourcing IT prostředků a jeho úskalí pro organizaci
Petr Zítka -
Výhody a nevýhody IT služeb in house a formou outsourcingu
František Toman -
Možnosti outsourcingu základních IT služeb
Michaela Motyčková -
Zapojenie Indonézie do medzinárodného hodnotového reťazca v IT sektore po roku 2000
Tibor Mócik