Sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně základních škol – Tamara ŠENKÝŘOVÁ
Tamara ŠENKÝŘOVÁ
Bachelor's thesis
Sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně základních škol
Social networks and free time of secondary students
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně ZŠ. V teoretické části jsou vymezeny stěžejní pojmy jako sociální síť, volný čas a žák 2. stupně. Praktická část popisuje výzkumné šetření, které bylo realizováno prostřednictvím dotazníku. Průzkum je orientován na žáky šestých, sedmých, osmých a devátých tříd. Hlavním cílem výzkumného šetření je zjistit, jak žáci 2. stupně ZŠ …moreAbstract:
This bachelor thesis is oriented on social media and free time of 2nd degree students of elementary schools. In theoretical part specified fundamental terms, for example social media, free time or student of 2nd degree. Practical part describes investigative survey which was realised by questionaires. The research is oriented on students of 6th grade, 7th grade, 8th grade and 9th grade of elementary …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 12. 2020
Thesis defence
- Supervisor: PhDr. René Szotkowski, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠENKÝŘOVÁ, Tamara. Sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně základních škol. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Education / Education
Theses on a related topic
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights