Sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně základních škol – Tamara ŠENKÝŘOVÁ
Tamara ŠENKÝŘOVÁ
Bakalářská práce
Sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně základních škol
Social networks and free time of secondary students
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně ZŠ. V teoretické části jsou vymezeny stěžejní pojmy jako sociální síť, volný čas a žák 2. stupně. Praktická část popisuje výzkumné šetření, které bylo realizováno prostřednictvím dotazníku. Průzkum je orientován na žáky šestých, sedmých, osmých a devátých tříd. Hlavním cílem výzkumného šetření je zjistit, jak žáci 2. stupně ZŠ …víceAbstract:
This bachelor thesis is oriented on social media and free time of 2nd degree students of elementary schools. In theoretical part specified fundamental terms, for example social media, free time or student of 2nd degree. Practical part describes investigative survey which was realised by questionaires. The research is oriented on students of 6th grade, 7th grade, 8th grade and 9th grade of elementary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 12. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. René Szotkowski, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠENKÝŘOVÁ, Tamara. Sociální sítě a volný čas žáků 2. stupně základních škol. Olomouc, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Vychovatelství / Vychovatelství
Práce na příbuzné téma
-
Porovnání výsledků okresního kola soutěže Odznak všestrannosti olympijských vítězů na Praze 5 v letech 2018 a 2022
Radek SKÁLA -
Hodnotové orientace žáků 2. stupně základních škol
Šárka Hrazdilová -
Postoj žáků 2. stupně ZŠ k hudební výchově
Lenka Váradiová -
Ideál ženské krásy a jeho souvislosti s vnímáním body image v prostředí sociální sítě Instagram
Martina Homoláková -
Jazyk a styl příspěvků o jídle na sociální síti Instagram
Tereza Velecká -
Přednosti sociální sítě Instagram pro marketingovou komunikaci firem.
Anhelina Fulei -
Marketingová komunikace destinací cestovního ruchu v prostředí sociální sítě Instagram
Klára Nosková -
Sociální síť instagram jako komunikační nástroj
Petr Kameníček
Název
Vložil
Vloženo
Práva