Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska – Vilém Kulhavý
Vilém Kulhavý
Diplomová práce
Online marketing organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska
Online marketing of the Association of Historical Settlements in Bohemia, Moravia and Silesia
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá on-line marketingem neziskové organizace Sdružení historických sídel Čech, Moravy a Slezska. Cílem této práce je návrh on-line komunikační strategie na základě zhodnocení dosavadní marketingové komunikace neziskové organizace na internetu, a to převážně za účelem oslovení mladší generace. Právě na mladší generaci, která je zde charakterizována věkem od 18 do 35 let, se …víceAbstract:
This master's thesis focuses on the online marketing of the non-profit organization the Association of Historical Settlements in Bohemia, Moravia and Silesia. The aim of this work is to propose an online communication strategy based on the evaluation of the organization's previous marketing communication on the internet, primarily to reach out to the younger generation. The Association seeks to target …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2023
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/91580
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 1. 2024
- Vedoucí: Petr Janeček
- Oponent: Jan Tlučhoř
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/91580
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Financial crisis and its influence on non-profit organisation
Anastasia Platonava -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Strategic Marketing Plan for TCC online: What marketing strategy should the online business apply to succeed internationally?
Kathrin Decknerová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
Alexandra Nam -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová