Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů – Bc. Jitka SOUČKOVÁ
Bc. Jitka SOUČKOVÁ
Master's thesis
Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů
The Importance of Emotions in Marketing Communication of Czech Cocktail Bars
Abstract:
Diplomová práce se zabývá významem emocí v marketingové komunikaci v oblasti barových služeb. Konkrétně se zaměřuje na zkoumání reklamních děl z prostředí koktejlových barů, které analyzuje zejména s ohledem na jejich emocionální působení na zákazníkovo rozhodování, nákupní jednání a spotřebitelské chování. Práce analyzuje využití reklamních apelů a také jednotlivých reklamních prvků u výběrové skupiny …moreAbstract:
The graduation thesis covers the topic of the importance of emotions in bar services marketing communication. It is specifically focused on research of advertisements found in cocktail bar environment, which are analyzed mainly with regard to their emotional impact on the consumer decision-making process and purchasing behaviour. The study analyzes the use of advertising appeals and individual elements …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2012
Accessible from:: 20. 4. 2012
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SOUČKOVÁ, Jitka. \textit{Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2012. Available from: https://theses.cz/id/vv5m68/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
SOUČKOVÁ, Jitka. Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Pivničková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Projekt marketingové komunikace Slow Femme
Kamila Prokopová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Anna Chertova