Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů – Bc. Jitka SOUČKOVÁ
Bc. Jitka SOUČKOVÁ
Diplomová práce
Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů
The Importance of Emotions in Marketing Communication of Czech Cocktail Bars
Anotace:
Diplomová práce se zabývá významem emocí v marketingové komunikaci v oblasti barových služeb. Konkrétně se zaměřuje na zkoumání reklamních děl z prostředí koktejlových barů, které analyzuje zejména s ohledem na jejich emocionální působení na zákazníkovo rozhodování, nákupní jednání a spotřebitelské chování. Práce analyzuje využití reklamních apelů a také jednotlivých reklamních prvků u výběrové skupiny …víceAbstract:
The graduation thesis covers the topic of the importance of emotions in bar services marketing communication. It is specifically focused on research of advertisements found in cocktail bar environment, which are analyzed mainly with regard to their emotional impact on the consumer decision-making process and purchasing behaviour. The study analyzes the use of advertising appeals and individual elements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2012
Zveřejnit od: 20. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
SOUČKOVÁ, Jitka. Význam emocí v marketingové komunikaci českých koktejlových barů. Zlín, 2012. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 20.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 20. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Vliv marketingové komunikace na spotřebitelské chování
Eva Uhrinová -
Projevy dlouhodobého působení marketingové komunikace na českou populaci
Kateřina Melmuková -
Spotřebitelské chování generace Z a návrh marketingové komunikace pro vybranou značku
Kristína Stránská -
Prostředky marketingové komunikace pro vybranou cílovou skupinu – senioři
Jana Pivničková -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Dominik Müller -
Projekt marketingové komunikace Slow Femme
Kamila Prokopová -
Marketingová komunikace jako nástroj řízení spotřebního chování lidí
Eva Prokešová -
Vliv marketingové komunikace na konzumní chování společnosti
Anna Chertova