Classroom Roles of English Language Teachers in the 21st Century – Bc. Lenka Hiklová
Bc. Lenka Hiklová
Bakalářská práce
Classroom Roles of English Language Teachers in the 21st Century
Classroom Roles of English Language Teachers in the 21st Century
Anotace:
Tato bakalářská práce s názvem v anglickém originále Classroom Roles of English Language Teachers in the 21st Century se zaměřuje na rozdílně vnímané postoje kvalifikovaných učitelů k jejich rolím ve třídě a na role, se kterými se ztotožňují při výuce angličtiny jako druhého a cizího jazyka, a to jak na prvním, tak na druhém stupni základních škol v České republice. Teoretická část práce charakterizuje …víceAbstract:
This Bachelor thesis, entitled Classroom Roles of English Language Teachers in the 21st Century, focuses on different perceived attitudes of teachers towards their roles in the classroom and the roles they identify with when teaching English as a second and foreign language, both primary and lower-secondary schools in the Czech Republic. The theoretical part of the thesis characterises traditional …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 7. 2022
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/snecf/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 8. 2022
- Vedoucí: Mgr. Lenka Jašková
- Oponent: Mgr. Barbora Hamplová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěSlezská univerzita v Opavě
Filozoficko-přírodovědecká fakulta v OpavěBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina pro školskou praxi
Práce na příbuzné téma
-
Zastoupení české autorské pohádky ve vybraných čítankách pro 1. stupeň základní školy a její vliv na žáky 1. stupně ZŠ
Zdislava Suchomelová -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Soulsborne Styled Gamification as a Motivating Tool in L2 Teaching
Karel Kunčar -
Přechod z 1. stupně základní školy s Montessori výukou na 2. stupeň základní školy s běžnou výukou z pohledu žáka
Eliška Koupilová -
Přechod dětí z mateřské školy do základní školy pohledem učitelů, náměty na přípravu dítěte do 1. ročníku základní školy
Lenka Šavrňáková -
Přechod žáků z 1. stupně Montessori základní školy na 2. stupeň tradiční základní školy
Kateřina JANEČKOVÁ