Uvolňování žáků z tělesné výchovy na druhém stupni základních škol – Bc. Kateřina Řezníčková
Bc. Kateřina Řezníčková
Diplomová práce
Uvolňování žáků z tělesné výchovy na druhém stupni základních škol
The exemption of students from physical education in elementary schools
Anotace:
V diplomové práci zkoumáme problematiku spojenou s uvolňováním žáků z tělesné výchovy. Hlavním cílem práce je zjistit, kolik žáků druhého stupně základní školy je v tomto školním roce z předmětu uvolněno. Dále se snažíme vymezit nejčastější zdravotní důvody, kvůli kterým jsou žáci uvolňováni a také zjišťujeme názor dětských lékařů na tuto problematiku. Do výzkumu jsme zapojili dvacet vybraných škol …víceAbstract:
In the thesis we are exploring the issue connected with the excuses students from physical education. The main aim is to find out how many students of the second grade of elementary school are released from the subject in this school year. We also try to identify the most common health reason for which students are released and we are also asking pediatricians on their opinion on this issue. In the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ew8bh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 6. 2017
- Vedoucí: PhDr. Šárka Maleňáková, Ph.D.
- Oponent: PhDr. Mgr. Marcela Janíková, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sportovních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sportovních studiíMagisterský studijní program / obor:
Tělesná výchova a sport / Učitelství tělesné výchovy pro základní a střední školy
Práce na příbuzné téma
-
Analýza fenoménu uvolňování studentů z hodin TV ve středoškolském vzdělávání a doporučení návrhů eliminace neoprávněného uvolnění z hodin TV pro praxi.
Lukáš BÁRTA -
Uvolnění žáků z tělesné výchovy na základních a středních školách
Lada Řezníčková -
A Systematic Review of Physical Activity Interventions to Improve Physical Fitness and Health Outcomes Among Adolescents
Kingsley GINIKA -
Attitudes of Physical Education Teachers and Grammar Teachers Toward Teaching Students with Physical Disabilities in General Physical Education in the Czech Republic
Petra NOVÁKOVÁ -
The System of Education in Kenya and Its Comparison to the Education System in England
Laura PŘEČKOVÁ -
Interdisciplinary Relations - Teaching Physical Education in English using CLIL Methodology
Lenka Gazurová -
Integrace/inkluze žáků s Aspergerovým syndromem na základní škole z pohledu rodičů
Jan Vrožina -
Proptech Integration: Analysis of IoT inclusion in modern Commercial Real Estate
Martin Lukášik