Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Markéta BÁRTOVÁ
Markéta BÁRTOVÁ
Master's thesis
Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
The Role of Games in English Lessons in Primary Education
Abstract:
Diplomová práce se zabývá významem didaktických her a jejich použitím v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Cílem této práce je prokázat prospěšnost didaktických her v návaznosti na výuku anglického jazyka u dětí mladšího školního věku. Teoretická část této diplomové práce uvádí poznatky, které přikládají valný vliv užívání didaktických her po čas výuky. Jsou zde uvedeny poznatky, které didaktickou …moreAbstract:
The thesis deals with the importance of didactic games and their use in English language classes at the first level of primary school. The aim of this thesis is to demonstrate the usefulness of didactic games in relation to English language teaching for younger school-age children. The theoretical part of this thesis presents the findings that attribute a great influence to the use of didactic games …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2022
Accessible from:: 31. 12. 2999
Thesis defence
- Date of defence: 13. 5. 2022
- Supervisor: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
BÁRTOVÁ, Markéta. Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Metodické náměty pro výuku anglického jazyka na základní škole
Denisa Kopecká -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková