Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ – Markéta BÁRTOVÁ
Markéta BÁRTOVÁ
Master's thesis
Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ
The Role of Games in English Lessons in Primary Education
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá významem didaktických her a jejich použitím v hodinách anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Cílem této práce je prokázat prospěšnost didaktických her v návaznosti na výuku anglického jazyka u dětí mladšího školního věku. Teoretická část této diplomové práce uvádí poznatky, které přikládají valný vliv užívání didaktických her po čas výuky. Jsou zde uvedeny poznatky, které didaktickou …viacAbstract:
The thesis deals with the importance of didactic games and their use in English language classes at the first level of primary school. The aim of this thesis is to demonstrate the usefulness of didactic games in relation to English language teaching for younger school-age children. The theoretical part of this thesis presents the findings that attribute a great influence to the use of didactic games …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2022
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 13. 5. 2022
- Vedúci: Mgr. Slavomíra Klimszová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
BÁRTOVÁ, Markéta. Hry a jejich význam ve vyučování anglického jazyka na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2022. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Strategie učení se cizímu jazyku u nevidomých studentů anglického jazyka jako cizího jazyka
Ivana Hovořáková -
Role mateřského jazyka v koncepci komunikativní didaktiky a možnosti její realizace při výuce německého a anglického jazyka na základních školách v ČR
Veronika Husová -
Metodické náměty pro výuku anglického jazyka na základní škole
Denisa Kopecká -
Rozvíjení dovedností kritického myšlení v rámci výuky čtení s porozuměním v hodinách anglického jazyka
Dominika KOCMICHOVÁ -
Výuka anglického jazyka v 1. ročníku základní školy se zohledněním speciálních vzdělávacích potřeb u žáků s oslabením kognitivního výkonu
Kateřina KLUSOŇOVÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce anglického jazyka u žáků se zrakovým postižením
Tereza SALVADORI -
Postoje učitelů 1. stupně ZŠ na školách bez environmentální profilace k environmentální výchově na 1. stupni ZŠ
Lenka Blahynková -
Manipulativní činnosti zaměřené na výuku zlomků na 1. stupni základní školy
Erika Tesárková