Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti – Bc. Klára Sierra
Bc. Klára Sierra
Diplomová práce
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
Promotion Potential History Dating Thematization in the Czech TV Advertising in Terms of Understanding Thematic Contexts Audience - a Set of Case Studies to the Research Level of the Relevant Knowledge Level of Public
Anotace:
Diplomová práce na vybraných kazuistikách analyzuje české reklamy využívající spojení marketingového sdělení s historickými tematizacemi. Cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou srozumitelná pro širokou veřejnost. Zdrojem relevantních poznatků by měly být analýzy kazuistik. V praktické části aplikujeme získané poznatky na vlastní projekt marketingové kampaně s relevantní historickou tématikou.Abstract:
This Thesis analyzes selected cases of Czech advertisements which use the connection of message and historical thematization. The aim was to find out to what extent general is this connection understandable to the general public. The source of relevant knowledge should be obtained from analyses of casuistries. In the practical part of the Thesis we will apply the results of our analyisis to a project …víceKlíčová slova
tematizace reklama výzkum metafora znak slogan kazuistika marketingový mix produkt marketingová komunikace sémiotika emoce reklamní kampaň jazyk kultura Thematization Advertising Research Metaphore Sign Claim Casuistry Marketing Mix Product Marketing Communications Semiotics Emotion Advertising Campaign Language Culture
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/u9v76/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
- Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SIERRA, Klára. \textit{Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola finanční a správní, a.s. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/vvrrx7/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Kazuistika marketingového komunikačního mixu ve sportovní sféře
Michael Branný -
Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře
Anna Severová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku
Sandra Libická Simonović -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská