Bc. Klára Sierra

Diplomová práce

Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti

Promotion Potential History Dating Thematization in the Czech TV Advertising in Terms of Understanding Thematic Contexts Audience - a Set of Case Studies to the Research Level of the Relevant Knowledge Level of Public
Anotace:
Diplomová práce na vybraných kazuistikách analyzuje české reklamy využívající spojení marketingového sdělení s historickými tematizacemi. Cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou srozumitelná pro širokou veřejnost. Zdrojem relevantních poznatků by měly být analýzy kazuistik. V praktické části aplikujeme získané poznatky na vlastní projekt marketingové kampaně s relevantní historickou tématikou.
Abstract:
This Thesis analyzes selected cases of Czech advertisements which use the connection of message and historical thematization. The aim was to find out to what extent general is this connection understandable to the general public. The source of relevant knowledge should be obtained from analyses of casuistries. In the practical part of the Thesis we will apply the results of our analyisis to a project …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 6. 2013
  • Vedoucí: PhDr. Pavel Čírtek
  • Oponent: PhDr. Adolf Vodrážka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní