Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti – Bc. Klára Sierra
Bc. Klára Sierra
Master's thesis
Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti
Promotion Potential History Dating Thematization in the Czech TV Advertising in Terms of Understanding Thematic Contexts Audience - a Set of Case Studies to the Research Level of the Relevant Knowledge Level of Public
Abstract:
Diplomová práce na vybraných kazuistikách analyzuje české reklamy využívající spojení marketingového sdělení s historickými tematizacemi. Cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou srozumitelná pro širokou veřejnost. Zdrojem relevantních poznatků by měly být analýzy kazuistik. V praktické části aplikujeme získané poznatky na vlastní projekt marketingové kampaně s relevantní historickou tématikou.Abstract:
This Thesis analyzes selected cases of Czech advertisements which use the connection of message and historical thematization. The aim was to find out to what extent general is this connection understandable to the general public. The source of relevant knowledge should be obtained from analyses of casuistries. In the practical part of the Thesis we will apply the results of our analyisis to a project …moreKeywords
tematizace reklama výzkum metafora znak slogan kazuistika marketingový mix produkt marketingová komunikace sémiotika emoce reklamní kampaň jazyk kultura Thematization Advertising Research Metaphore Sign Claim Casuistry Marketing Mix Product Marketing Communications Semiotics Emotion Advertising Campaign Language Culture
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/u9v76/
Thesis defence
- Date of defence: 22. 6. 2013
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: PhDr. Adolf Vodrážka
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
SIERRA, Klára. \textit{Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti}. Online. Master's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2013. Available from: https://theses.cz/id/vvrrx7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Kazuistika marketingového komunikačního mixu ve sportovní sféře
Michael Branný -
Kazuistika marketingového komunikačního mixu v kulturní sféře
Anna Severová -
Marketingový komunikační mix společnosti Trans Business Consulting
Uliana Baliasnikova -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku - produktu
Veronika Hradecká -
Kazuistika marketingové komunikace malé firmy v Srbsku
Sandra Libická Simonović -
Efektivní komunikační mix v uměleckém (hudebním) podniku
Jaroslav Šefrna -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (soubor kazuistik)
Michaela Němcová -
Investování do společenské pozice jako tematizace marketingového sdělení v oboru fashion (výzkumná sonda, soubor kazuistik)
Jana Olšovská