Bc. Klára Sierra

Master's thesis

Propagační potenciál historických tématizací v české TV reklamě z hlediska porozumění tématickým kontextům – soubor kazuistik s výzkumem úrovně relevantní znalostní úrovně veřejnosti

Promotion Potential History Dating Thematization in the Czech TV Advertising in Terms of Understanding Thematic Contexts Audience - a Set of Case Studies to the Research Level of the Relevant Knowledge Level of Public
Abstract:
Diplomová práce na vybraných kazuistikách analyzuje české reklamy využívající spojení marketingového sdělení s historickými tematizacemi. Cílem bylo zjistit, do jaké míry jsou srozumitelná pro širokou veřejnost. Zdrojem relevantních poznatků by měly být analýzy kazuistik. V praktické části aplikujeme získané poznatky na vlastní projekt marketingové kampaně s relevantní historickou tématikou.
Abstract:
This Thesis analyzes selected cases of Czech advertisements which use the connection of message and historical thematization. The aim was to find out to what extent general is this connection understandable to the general public. The source of relevant knowledge should be obtained from analyses of casuistries. In the practical part of the Thesis we will apply the results of our analyisis to a project …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2013

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 6. 2013
  • Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
  • Reader: PhDr. Adolf Vodrážka

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní