Duyen Nu Hanh Phan

Bakalářská práce

Consumers’ preferences to web cookie banners regarding data privacy in the Czech Republic

Consumers’ preferences to web cookie banners regarding data privacy in the Czech Republic
Anotace:
This thesis studies customer perception and behavior in response to cookie banners on websites, which gives insight into users’ attitudes and reactions toward data privacy on online tracking businesses. The paper consists of theoretical and practical parts. The first half is for literature reviews, aiming to provide a better context for data and internet cookies in general. In this section, a mixed …více
Abstract:
This thesis studies customer perception and behavior in response to cookie banners on websites, which gives insight into users’ attitudes and reactions toward data privacy on online tracking businesses. The paper consists of theoretical and practical parts. The first half is for literature reviews, aiming to provide a better context for data and internet cookies in general. In this section, a mixed …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 12. 2023

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 1. 2024
  • Vedoucí: Michal Hron
  • Oponent: Jan Mareš

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/91682