Rozvoj kombinatorického myšlení v podmínkách mateřské školy – Ing. Pavla Tomiczková
Ing. Pavla Tomiczková
Bachelor's thesis
Rozvoj kombinatorického myšlení v podmínkách mateřské školy
Development of Combinatorial Thinking in Kindergarten
Abstract:
Bakalářská práce je teoreticko - aplikačního charakteru a zaměřuje se na rozvoj kombinatorického myšlení dětí v podmínkách mateřské školy. Práce je koncipována do dvou částí, a to teoretické a praktické. Cílem teoretické části je vytvořit teoretická východiska pro rozvoj kombinatorického myšlení dětí. Cílem praktické části bakalářské práce je navrhnout aktivity vhodné pro rozvoj předmatematických představ …moreAbstract:
The bachelor's thesis is of a theoretical and applied nature and focuses on the development of children's combinatorial thinking in the conditions of a kindergarten. It is composed of two sections, theorethical and applicational. The aim of the theoretical part is to create theoretical foundations for the development of children's combinatorial thinking. The aim of the practical part of the bachelor …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 4. 2023
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Tomiczková, Pavla. Rozvoj kombinatorického myšlení v podmínkách mateřské školy. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of HumanitiesBachelor programme / field:
Preschool Teacher Training / Preschool Teacher Training
Theses on a related topic
-
Transmisivní a konstruktivistický přístup ve výuce občanské výchovy na příkladu multikulturní výchovy
Barbora Velebová -
Srovnání transmisivního a konstruktivistického přístupu ve výuce vybraných partií matematiky v 1. a 2. ročníku ZŠ
Jana KARÁSKOVÁ -
Program prevence pro vybrané sociálně patologické jevy ve školní družině
Lucie Perná -
Náboženská tématika u vybraných menšin v ČR ve výuce prostřednictvím konstruktivistického přístupu a prožitkové pedagogiky
Dominika Racková -
Konstruktivistické a tvořivé přístupy ve výuce matematiky na 2. stupni ZŠ
Nikola AUGUSTINOVÁ -
Možnosti práce s digitalizovaným kulturním dědictvím ve vzdělávání středoškoláků
Vojtěch Hamerský -
Matematická pregramotnost v systému klíčových kompetencí dítěte na konci předškolního vzdělávání
Mirka Helmová -
Matematická pregramotnost v kontextu integrálního pojetí předškolního vzdělávání
Anna Neuerová