Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories – Jana HORŇÁKOVÁ
Jana HORŇÁKOVÁ
Bakalářská práce
Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories
Customer Satisfaction Measurement in the Company COCCO Jewelry Accessories
Anotace:
Cílem mé bakalářské práce je zjištění úrovně spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories. Firma se zabývá prodejem bižuterie a módních doplňků. Práce je rozdělena do dvou částí, a to na část teoretickou a praktickou. Teoretická část bude věnována literatuře zaměřené na marketingový výzkum a chování kupujících. V praktické části bude popsána charakteristika firmy a zboží, které nabízí. Dále pomocí …víceAbstract:
The aim of my bachelor thesis is to examine the level of customer satisfaction in the company COCCO jewelry accessories. The company sells jewelry and fashion accessories. My work is divided into two parts, the theoretical and the practical. The theoretical part will be devoted to literature focused on marketing research and customer?s behaviour. The practical part will describe the characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013
Zveřejnit od: 26. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORŇÁKOVÁ, Jana. Měření spokojenosti zákazníků bižuterie COCCO accessories. Zlín, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 26.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 26. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Lucie Husáková -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Jakub Galuszka -
Spokojenost zákazníků vybraného podniku
Michal Tymon -
Dopady aplikace postupů udržitelnosti na spokojenost zákazníků hotelu Diana
Viktorie Canibalová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kryštof Kolomazník -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Barbora Grillová -
Spokojenost zákazníků ve vybraném podnikatelském subjektu
Miroslava Žikešová -
Spokojenost zákazníka a výkonnost podniku
Kateřina Ševčíková