Role komunikace crowdfundingových projektů – Barbora Mikolášová
Barbora Mikolášová
Bakalářská práce
Role komunikace crowdfundingových projektů
Communication Role of Crowdfunding Projects
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá crowdfundingovými projekty se zaměřením na cestování a popisuje jejich komunikaci. Teoretická část mapuje crowdfunding, pojmy s crowdfundingem spojené, jeho historii, dělení a typy platforem. Dále se pak věnuje marketingu a marketingové komunikaci s návazností na crowdfunding, popisuje komunikační prostředky, nezbytné pro crowdfundingový projekt. Teoretické poznatky jsou …víceAbstract:
This thesis deals with crowdfunding projects focused on travelling and describes their communication. The theoretical part is devoted to crowdfunding, concepts associated with crowdfunding, its history, division and types of platforms. The thesis also focuses on marketing and marketing communications and crowdfunding and describes the means of communication necessary for the crowdfunding project. Theoretical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Mikolášová, Barbora. Role komunikace crowdfundingových projektů. Zlín, 2018. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh, realizace a zhodnocení marketingové komunikační kampaně na podporu projektu na crowdfundingové platformě HitHit
Kryštof Kunštát -
Marketingová komunikace v crowdfundingové kampani
Zuzana Bělehradová -
Marketingové komunikace malých a středních firem
Hana PAVLÍNOVÁ -
Marketingové komunikace oděvní značky
Zuzana ŠULÍKOVÁ -
Crowdfunding v herním průmyslu
Daniel Knotek -
Crowdfunding se zaměřením na Kickstarter a jeho kampaně
Jakub Špaček