Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky – Bc. Lucie Zadražilová
Bc. Lucie Zadražilová
Bakalářská práce
Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky
The future of public service media in the advertising market in the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku budoucnosti českých veřejnoprávních médií na reklamní trhu v době probíhající celosvětové digitalizace. Práce si klade za cíl stanovit pozici České televize, Českého rozhlasu a České tiskové kanceláře na reklamním trhu s detailnějším zaměřením na Českou televizi. V teoretické části jsou charakterizována vybraná média veřejné služby a vysvětleny pojmy reklama, reklamní …víceAbstract:
The bachelor's dissertation addresses the issue of the future of Czech public service media in the advertising market at a time of ongoing global digitization. The work aims to determine the position of the Czech Television, the Czech Radio and the Czech Press Office on the advertising market with a more detailed focus on the Czech Television. In the theoretical part, the selected public service media …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2022
Identifikátor:
https://is.vshe.cz/th/letpw/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
- Vedoucí: Ing. Jan Mastný
- Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ZADRAŽILOVÁ, Lucie. \textit{Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky}. Online. Bakalářská práce. Praha: University College Prague - Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/vwzapy/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomickáVysoká škola hotelová a ekonomická
Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách
Práce na příbuzné téma
-
Strategická analýza společnosti GZ Media, a.s.
Martina Velková -
Právní aspekty činnosti televize veřejné služby
Jiří Kolba -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Petr Lesák -
ČT ve vlastní reklamě. Audiovizuální self promotion televize veřejné služby
Tereza Podlipná -
Discourse Analysis of McDonald's Billboards: The Relation between Discourse and Power
Zuzana Sušňová -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Denisa Rathouská -
SWOT analýza vybrané organizace
Lucie Franková -
Metoda SWOT jako rozhodovací nástroj řízení podniku
Jan Dvořák