Bc. Lucie Zadražilová

Bakalářská práce

Budoucnost veřejnoprávních medií na reklamním trhu České republiky

The future of public service media in the advertising market in the Czech republic
Anotace:
Bakalářská práce řeší problematiku budoucnosti českých veřejnoprávních médií na reklamní trhu v době probíhající celosvětové digitalizace. Práce si klade za cíl stanovit pozici České televize, Českého rozhlasu a České tiskové kanceláře na reklamním trhu s detailnějším zaměřením na Českou televizi. V teoretické části jsou charakterizována vybraná média veřejné služby a vysvětleny pojmy reklama, reklamní …více
Abstract:
The bachelor's dissertation addresses the issue of the future of Czech public service media in the advertising market at a time of ongoing global digitization. The work aims to determine the position of the Czech Television, the Czech Radio and the Czech Press Office on the advertising market with a more detailed focus on the Czech Television. In the theoretical part, the selected public service media …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 6. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 9. 2022
  • Vedoucí: Ing. Jan Mastný
  • Oponent: doc. Ing. Dagmar Jakubíková, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola hotelová a ekonomická

Vysoká škola hotelová a ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách