Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice – Bc. Nikol Kajsturová
Bc. Nikol Kajsturová
Bakalářská práce
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
The tools of marketing communication mix of Zámeček Petrovice
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice a navrhnout změny pro jejich případné zlepšení. Bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část je věnována bližší charakteristice Zámečku Petrovice …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the tools of the marketing communication mix. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the tools used so far in the marketing communication mix of Zámeček Petrovice and to propose changes for their possible improvement. The theoretical part focused on individual tools of the marketing communication mix. The practical part is devoted to a closer description of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/y1jzn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská -
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o
Martin Náplava