Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice – Bc. Nikol Kajsturová
Bc. Nikol Kajsturová
Bachelor's thesis
Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice
The tools of marketing communication mix of Zámeček Petrovice
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá nástroji marketingového komunikačního mixu. Cílem bakalářské práce je zhodnotit dosavadní používané nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice a navrhnout změny pro jejich případné zlepšení. Bakalářská práce je v teoretické části zaměřena na jednotlivé nástroje marketingového komunikačního mixu. Praktická část je věnována bližší charakteristice Zámečku Petrovice …moreAbstract:
The bachelor thesis deals with the tools of the marketing communication mix. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the tools used so far in the marketing communication mix of Zámeček Petrovice and to propose changes for their possible improvement. The theoretical part focused on individual tools of the marketing communication mix. The practical part is devoted to a closer description of the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 5. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/y1jzn/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KAJSTUROVÁ, Nikol. \textit{Nástroje marketingového komunikačního mixu Zámečku Petrovice}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/vxksvj/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Adéla Halouzková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané prodejny
Nela Jurygáčková -
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kateřina Pavlicová -
Využití nových nástrojů marketingového komunikačního mixu při propagaci vybraného podniku
Magomed Magomedov -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Nikolas Adók -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Kristýna Lorenčičová -
Nastavení marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
Šotkovská Šotkovská -
Využití nástrojů marketingového komunikačního mixu ke zvýšení povědomí o
Martin Náplava