Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia – Dominika Hynková
Dominika Hynková
Bachelor's thesis
Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia
Visual identity and packaging of Cider Bohemia brand
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením nové vizuální identity a designu balení produktů již existující značky vyrábějící jablečné produkty, zejména cidery. Cílem práce je vytvoření designu, který bude atraktivní pro zákazníky a zároveň bude vycházet z filozofie společnosti a nebude nadbytečně zatěžovat životní prostředí. Proces vytváření nového vizuálního stylu se zaměřuje na posílení identity …moreAbstract:
This bachelor thesis explores the visual identity and product packaging redesign of the existing brand - producer of apple products, mainly ciders. The work aims to create a design that will be attractive to customers and at the same time based on the company's philosophy and does not unnecessarily burden the environment. The redesign process focuses on strengthening brand identity through a more consistent …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 26. 4. 2021
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2021
- Supervisor: MgA. Miroslav Roubíček
- Reader: Prokop Sirotek, MgA.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HYNKOVÁ, Dominika. \textit{Obalový design a jednotný vizuální styl značky Cider Bohemia}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., University of Creative Communication. 2021. Available from: https://theses.cz/id/vxog41/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o., Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Reference to the local database file of the institution
Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
University of Creative CommunicationBachelor programme / field / specializace:
Visual and Literary Arts / Visual arts / Graphic and media design
Theses on a related topic
-
Budování corporate identity pomocí nástrojů marketingové komunikace
Klára Pokutová -
Corporate Identity konkrétní společnosti
Soňa Smejkalová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Corporate identity design nově vzniklé značky na trhu
Kateřina Hrubá -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Corporate Identity
Šárka Bucharová -
Corporate identity design pro grafickou platformu Graphico
Jakub Kněžínek -
Corporate identity, vizuální komunikace a jejich vliv na management firmy
Jiří Kyncl
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights