Bc. Václav Pernikář
Master's thesis
Branding a rebranding
Branding and rebranding
Abstract:
Práce je zaměřena na identitu značky a její implementaci. Hlavním cílem práceje navrhnout vizuální pravidla pro komunikaci včetně logomanuálu a tonality značkypředstavované komunikačním manuálem.V první části jsou shrnuta teoretická východiska práce a problematika identityznačky je zde zasazena do širšího kontextu budování značky. V praktické části se prácesoustředí na návrh značky malého ubytovacího …moreAbstract:
The paper is focused on brand identity and its implementation. The main targetof the paper is to propose visual rules that could be used in companys communicationincluding the logomanual and brand tonality represented by the communication manual.There is formed a theoretical summary and the issue of brand identity is discussedin a context of brand building in the first part of the paper. Then, in a …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 23. 3. 2016
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Pavel Pánek
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
Thi Thanh Huyen Ngoová -
Brand management as a positioning strategy for a global tech corporate brand
Andrey Laptev -
Brand & Corporate Identity pro značku High & Focused
Alfred Czital -
Identita a image značky Strany zelených pohledem jejího vedení, její členské základny a veřejnosti
Lukáš Havlík -
Identita a image značky Syoss na českém trhu.
Karolína Šaňková -
Identita a image značky Oral-B na českém trhu elektrických zubních kartáčků
Lukáš Dlouhý -
Identita a image značky Nature Box na českém trhu
Sára Staňková -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights