Využívání nástrojů marketingového mixu - Česká pošta, s. p. – Daniela Kolínová
Daniela Kolínová
Bachelor's thesis
Využívání nástrojů marketingového mixu - Česká pošta, s. p.
Marketing management in company Česká pošta
Anotácia:
Cílem práce je rozbor a zhodnocení jednotlivých nástrojů marketingového mixu ve státním podniku Česká pošta. V teoretické části jsou obsaženy základní informace, které vysvětlují podstatu pojmu marketing a jeho historický vývoj, dále marketingové prostředí a přístupy k trhu. Hlavní teoretickou složkou je marketingový mix, který je charakterizován především jako služba. Ve druhé části práce jsou uvedeny …viacAbstract:
The target of this work is the analysis and appreciation of particular implements marketing mix in public company Česká pošta. Theoretical part contains basic informations explaining substance of marketing and its historical development, marketing environment and marketing approaches. Main theoretical part is marketing mix characterized like ministration. In the second part of bachelor thesis are said …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 3. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Lucie Vokáčová
- Oponent: Klára Margarisová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Public Administration and Regional Development
Práce na příbuzné téma
-
Marketingové prostředí obchodní firmy podle marketingové strategie Tomáše Bati
Erik Lojška -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Rumunska
Hana Černá -
Marketingové prostředí podniků z odvětví automotive
Vyacheslav Rogal -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Japonska.
Milan Vítek Kulikowski -
Kulturní a sociální marketingové prostředí Turecka
Filip Zálešák -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země.
Hekera Hekera -
Kulturní a sociální marketingové prostředí vybrané země
Langrová Langrová -
Význam znalosti sociálního prostředí pro trvalou úspěšnost marketingové komunikace
Markéta Mojžíšová
Názov
Vložil
Vložené
Práva