Intervenční program na podporu usnadnění přechodu dítěte s Downovým syndromem z běžné mateřské školy na základní školu. – Petra SOFKOVÁ
Petra SOFKOVÁ
Bachelor's thesis
Intervenční program na podporu usnadnění přechodu dítěte s Downovým syndromem z běžné mateřské školy na základní školu.
Intervention program to facilitate the transition of a child with Down syndrome from a normal nursery school to a primary school.
Anotácia:
Bakalářské práce se zabývá zdravotním postižením, konkrétně Downovým syndromem. Text práce sestává z šesti dílčích částí, které postupně představují informace nejprve o mentálním postižení obecně, následně se již zaměřují specificky na problematiku Downova syndromu, jeho charakteristiku, historii a příčiny vzniku. Dále je zde popsán průběh vývoje dětí s Downovým syndromem a pozornost je zaměřena také …viacAbstract:
The text of the bachelor thesis is interested in a health handicap, specifically Down's syndrome. The text of the thesis consists of six subsections, which gradually represent the information firstly about mental disability in general, and then they are focused specifically on problems of Down syndrome, its characteristics, history and causes of origin. Then, there is a description of ontogenetic process …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 4. 2019
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: doc. PhDr. Renata Šikulová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SOFKOVÁ, Petra. \textit{Intervenční program na podporu usnadnění přechodu dítěte s Downovým syndromem z běžné mateřské školy na základní školu.}. Online. Bakalárska práca. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Faculty of Education. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/vy2dgp/.
Jak správně citovat práci
SOFKOVÁ, Petra. Intervenční program na podporu usnadnění přechodu dítěte s Downovým syndromem z běžné mateřské školy na základní školu.. Ústí nad Labem, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakultaJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of EducationBachelor programme / odbor:
Special Education / Special pedagogy - intervention
Práce na příbuzné téma
-
Psychomotorická terapie osob s těžšími formami mentální retardace
Monika KUNDRÁTOVÁ -
Problematika dětí s mentální retardací - Downův syndrom
Lucie ŠIMÍČKOVÁ -
Rozvoj komunikačních dovedností u žáků s lehkým a středním stupněm mentální retardace z pohledu asistenta pedagoga
Lenka KAVALCOVÁ -
Výchova a vzdělávání žáků s mentální retardací
Romana Bartošková -
Působení arteterapie na osoby s mentální retardací se zaměřením na terapii hlínou
Jarmila Alžběta Keršnerová -
Rettův syndrom
Kristýna Volrábová -
Fast food a obézne deti
Nikola Kozelková -
Prečo deti jedia to, čo jedia?
Zuzana Gáliková