Změna Corporate Identity Hypoteční banky – Mgr. Kateřina VAVROCHOVÁ
Mgr. Kateřina VAVROCHOVÁ
Bachelor's thesis
Změna Corporate Identity Hypoteční banky
Change of Corporate Identity of Hypoteční banka
Anotácia:
Cílem této práce je zpracovat dokument vypovídající o Corporate Identity a jejích nástro-jích. Zejména se zde budu věnovat změně Corporate Identity. Předlohou pro praktickou část, tedy popis procesu změny Corporate Identity v reálné praxi, mi byla změna Corporate Identity Hypoteční banky. Bude možné sledovat jednotlivé kroky od prvotního záměru, přes přípravnou a realizační fázi, až do finálního vyhodnocení …viacAbstract:
The aim of this works it to create a document treating of Corporate Identity and its devices. Above all, I will deal with change of Corporate Identity. As a model for the practical part, the description of the changing process of Corporate Identity in practice, I took the change of the Corporate Identity of Hypoteční banka. It will be possible to follow the individual steps from the initial thru the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2006
Identifikátor:
2692
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 6. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VAVROCHOVÁ, Kateřina. Změna Corporate Identity Hypoteční banky. Zlín, 2006. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 15. 05. 2006
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Uplatnění trendových nástrojů marketingové komunikace v CRM podniku medisap s.r.o.
Adam Psota -
Marketingová komunikace projektu Lucky Stoik v online prostředí
Lucie Podolová -
Nová náboženská hnutí z perspektivy soudobé marketingové komunikace
Marek Adamík -
Značka, vizuální a marketingová komunikace ubytovacího zařízení hotelového typu
Pavla Veverková -
Marketingová strategie a filozofie značky Off-White: Pohled na tvůrce Virgila Abloha
Eliška Trávníčková -
Interní komunikace v režime Home Office
Jan Kříž -
Komunikace jako nástroj pro zefektivnění fungování organizací
Martina Nepimachová -
Analýza propagační komunikace vybrané neziskové organizace
Tereza Košatová