Marketingová komunikace festivalu Busfest – Ondřej Bačák
Ondřej Bačák
Bakalářská práce
Marketingová komunikace festivalu Busfest
Markeitng Communication of the Busfest Festival
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá marketingovou komunikací multižánrového hudebního festivalu Busfest. Teoretická část je věnována popisům a rozdělení festivalů, marketingovému mixu a tématy s ním i samotným festivalem spojené. Praktická část se zabývá aplikací zjištěných informací konkrétně na hudební festival Busfest. Tato část je podložena dotazníkovým šetřením, které mělo za cíl zjistit, jak fanoušci …víceAbstract:
The practical part deals with the application of the information found specifically to the Busfest music festival. This part is based on a questionnaire survey, which aimed to find out how the fans perceive the communication of the festival and what are their conditions to visit it.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bačák, Ondřej. Marketingová komunikace festivalu Busfest. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace vybrané hudební kapely
Nikola Muchová -
Marketingová komunikace festivalů artificiální hudby: Mezinárodní Hudební Festival Český Krumlov
Barbora Toiflová -
Marketingová komunikace hudebních skupin
Kristýna Nová -
Marketingová komunikace hudební školy
Kirill Smolin -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Analýza marketingové komunikace vybraného hudebního tělesa
Julie URBANÍKOVÁ -
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
Pavlína Šimková -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková