Jan Talaša
Bakalářská práce
Webová komunikace hudební skupiny
Web communication of a band
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na možnosti a kvalitu propagace hudební skupiny. Hlavní náplní práce je stanovení doporučení, která vychází ze subjektivní analýzy hudební skupiny Mistake a také z dotazníkového šetření. Cílem práce je stanovit takovou sadu doporučení, která má potenciál zvýšit zisk české hudební skupiny Mistake.Abstract:
Bachelor thesis is focused on options and quality of publicity of a band. The main content is to determine a suggestions to Czech band Mistake based on subjective analysis and questionnaire survey. The aim of my thesis is to determine a suggestions, which have a potential to increase the gain of Czech band Mistake.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tomáš Foltýnek, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
On-line marketing - website promotion analysis
Omar-Nikoloz Mikeltadze -
Hodnotící adjektiva v propagačních textech na webových stránkách Colours of Ostrava
Martin TROPEK -
The Changing Face of Marketing: Moving from Marketing Management to Marketing Democracy
Anna Nuralova -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Marketing v neziskových organizacích - Marketing v AČR
Tibor Čatai -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků
Název
Vložil
Vloženo
Práva