Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška – Lucie Prudičová
Lucie Prudičová
Diplomová práce
Analýza komunikačních kampaní Nadace Českého rozhlasu v rámci projektu Světluška
Anotace:
Práce se zabývá charakteristikou a specifiky sociálního marketingu s důrazem na komunikační mix, dále charakteristikou neziskového sektoru a použitím marketingu v této oblasti na konkrétním příkladě Nadačního fondu Českého rozhlasu. Zde se soustředí na ananlýzu komunikačních kampaní a doprovodných akcí Nadačního fondu, zejména v rámci stežejního projektu Světluška. Pojmenovává klíčové faktory úspěšné …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 11. 2006
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/930
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2007
- Vedoucí: Dana Dvořáková
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/930
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Patologické jevy ve společnosti - drogová závislost a sociální marketing neziskových organizací
Eva Kadlecová -
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
Alina Koltykova -
Sociální reklama a sociální marketing
Oksana Mytcyk -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Marketing na sociálních sítích
Veronika Fišnerová -
Návrh strategie komunikačního mixu a fundraisingu pro neziskovou organizaci Nadační fond IT People
Alexandra Belingerová -
Analýza marketingové komunikace Nadačního fondu J&T
Petra Šťastná