Bc. Ivana Chodurová
Master's thesis
Public Relations v neziskové organizaci
Public Relations of Non-Profit Organization
Abstract:
Diplomová práce je strukturovaná do tří hlavních částí: teoretické, praktické a projektové. V teoretické části jsou představena východiska k problematice neziskových organizací a public relations v neziskových organizacích se zaměřením na využívání komunikačních nástrojů. Stručně jsou představeny možnosti marketingového výzkumu a metodologie marketingového průzkumu, jehož výsledky jsou představeny …moreAbstract:
Diploma thesis is divided into three parts: theoretical, practical and project. Theoretical part presents base of non-profit organizations and public relations for non-profit organizations, focused on use of communication tools. Possibilities of marketing research and methodology are briefly summarized in practical part of the thesis. Practical part deals with analysis of current use of communication …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2014
Accessible from:: 18. 4. 2014
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Chodurová, Ivana. Public Relations v neziskové organizaci. Zlín, 2014. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 18.4.2014
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 18. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Angažmá mediálních osobností ve vysoké politice za hnutí ANO 2011
Lenka SKRZECZKOVÁ -
Cesta ke skutečné svobodě; Boj za občanská práva ve Spojených státech amerických v 50. a 60. letech
David FRONK -
Public Relations strategie ve společnosti Porsche Inter Auto CZ
Anna Gruberová -
Komunikační strategie na pozadí neziskové organizace sociálních služeb
Michaela Venclová -
Public Relations jako nástroj komunikační strategie neziskových organizací
Lenka PARCHAŃSKI -
Public relations ve státní správě: Komunikační strategie Prahy 3
Martina Kunová -
Komunikační strategie firmy se zaměřením na Public Relations
Klára Votavová -
Způsoby komunikace se zákazníkem jako strategie PR ve vybrané firmě
Veronika Smolíková