David Štícha

Bachelor's thesis

Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ

Sponsorship of Streamers as a Brand Building Tool of MADMONQ
Abstract:
Bakalářská práce se zabývá podporou a sponzoringem streamerů a content creatorů značkou MADMONQ. Práce má za cíl zjistit, jaký vliv má tento sponzoring na povědomí a image značky a prodeje jejích produktů. V teoretické části jsou popsány pojmy, týkající se této problematiky: sponzoring, značka/brand, streaming, influencer marketing, event marketing. V praktické části je popsaná historie značky a její …more
Abstract:
This bachelor thesis concerns itself with backing and sponsorship of streamers and content creators by the brand MADMONQ. The thesis aims to find out what effect this sponsorship has on the brand awareness, image of the brand and sales of the brand products. The theoretical part describes concepts related to this issue: sponsorship, brand, streaming, influencer marketing and event marketing. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

  • Supervisor: Mgr. Martin Kazík

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Štícha, David. Sponzoring streamerů jako nástroj budování značky MADMONQ. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications