Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb – Bc. Lucie Zárubová
Bc. Lucie Zárubová
Diplomová práce
Podpora prodeje polygrafických výrobků a služeb
Sales promotion for printing products and services
Anotace:
Diplomová práce se věnuje problematice podpory prodeje v konkrétní polygrafické společnosti. Je zde řešena důležitost marketingu v jejím řízení, otázka efektivní komunikace (interní i externí), význam marketingového oddělení pro firmu, a především pak zcela zásadní nutnost budování dlouhodobých vztahů se zákazníky. Práce se dále zabývá problematikou odlišnosti trhů B2B a B2C, jejíž pochopení je nezbytnou …víceAbstract:
This thesis is dedicated to the challenges of sales promotion in a particular printing company. The text deals with the importance of marketing and its role in the management of the company, analyzes the problems of communication (both internal and external), evaluates its need of dedicated marketing department, and points out the necessity of building long-term relationships with customers. The thesis …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/phd8b/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 5. 2016
- Vedoucí: doc. Ing. Milan Kašík, CSc.
- Oponent: PhDr. Ladislav Lašek
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza chování spotřebitelů pro projekt: Zákaznicky orientovaná společnost
Lenka DOKOUPILOVÁ -
Expanze zákaznicky orientovaného startupu na mezinárodní trh
Ilia Sablukov -
Zákaznicky orientovaná organizační struktura společnosti
Helena Pilzová -
Návrh zákaznicky orientovaného systému managementu kvality ve společnosti zaměřené na malosériovou výrobu jízdních kol
Miroslav Kučera -
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
Helena Briezstienská -
Řízení vztahů se zákazníky ve vybraném podnikatelském subjektu v oblasti maloobchodu se sportovními potřebami
Daniel Brych -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Tereza Kučerová -
Strategie vytváření vztahu se zákazníkem a jeho upevňování
Iva Fulínová