Ing. Tereza Prosková

Bakalářská práce

Analýza projektu Naše adresa (hyperlokální komunikace)

Analysis of Our Address Project (hyperlocal communication)
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je analýza projektu Naše adresa a popis současného stavu hyperlokálních médií na domácím i zahraničním trhu. Teoretická část se zaměřuje na masovou komunikaci, druhy médií a popis hyperlokálního zpravodaj-ství. Soustředí se na definici značky a její budování na trhu. Na závěr teoretické části jsou uvedeny informace o marketingu, marketingovém plánu, strategii a mixu. Aplikační …více
Abstract:
The subject of the bachelor thesis is analysis of the Pro-ject Naše adresa and description of the current state of hyperlocal media in the domestic and foreign markets. The theoretical part focuses on mass communication, media types and a description of hyperlocal news. This part is focused on brand definiton and building on the market. In conclusion of theoretical part is shown informations about …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 5. 6. 2012
  • Vedoucí: PhDr. Ladislav Lašek
  • Oponent: Mgr. Michal Tomčík, PhD.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace