Mezinárodní obchod České republiky s vybranými Fair Trade produkty – Gabriela Procházková
Gabriela Procházková
Diplomová práce
Mezinárodní obchod České republiky s vybranými Fair Trade produkty
International trade of the Czech Republic with selected Fair Trade products
Anotace:
Teoretická část diplomové práce je zaměřena na deskripci Fair Trade. Práce se zabývá oblečením, takže část bude věnována bavlně, jejímu pěstování, zpracování, ekonomickým údajům o jejím prodeji ve světě a v České republice. Vlastní práce navazuje podíly bavlny z celkových tržeb Fair Trade produktů. Dílčím cílem práce je predikce vývoje Fair Trade trhu s bavlnou na lokální úrovni pomocí analýzy časových …víceAbstract:
The theoretical part of the diploma thesis is focused on Fair Trade description. One of thesis parts is focused on cotton. The practical part continues with prediction of local sales. For prediction, analysis of time series method was used. The aim of the thesis is to build a marketing strategy for Himalife. This company is involved in business with Fair Trade clothes and other Fair Trade products …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Potential risks in international trade and its solution
Manyu Rong -
The Analysis of the Involvement of the Company into International Trade
Jiří Heřman -
Corruption and International Trade
Reinolf Agyei -
Management of international trade of a company
Petr Ouvín -
Position of Kazakhstan in International Trade and Business
Yekaterina Batyrkhanova -
Effects of International Trade on Income and Consumption in Sub-Saharan Africa
Raymond Kofi Adjei -
Effect of International Trade on Industry Structure in Ghana
Eva Lamptey -
Marketingová komunikace značky Fairtrade
Klára DUDOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva