Advertisement - the phenomen of communication – Bc. Alexander Okonkwo
Bc. Alexander Okonkwo
Bakalářská práce
Advertisement - the phenomen of communication
Advertisement - the phenomen of communication
Abstract:
This thesis looks at advertising as a communication tool, digging into its origin and its particular features in the contemporary media environment. This study traces the origins of advertising and the various channels that different actors in the society; aristocrats, religious influencers, politicians but also firms and organisations have used advertisements, in persuasive and manipulative manners …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nzvja/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
- Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
- Oponent: Mgr. Pavel Kotyza
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Advertisement - the Phenomen of Marketing Communication
Narmin Hanifayeva -
The role of new media in a modern marketing communication
Anne-Charlotte Andrieux -
Persuasion and manipulation on social media: a comparison of strategies
Nikola KRENŽELÁK -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
Ashish Kumar