Bc. Alexander Okonkwo

Bakalářská práce

Advertisement - the phenomen of communication

Advertisement - the phenomen of communication
Abstract:
This thesis looks at advertising as a communication tool, digging into its origin and its particular features in the contemporary media environment. This study traces the origins of advertising and the various channels that different actors in the society; aristocrats, religious influencers, politicians but also firms and organisations have used advertisements, in persuasive and manipulative manners …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2017
  • Vedoucí: Ing. Jiří Šnajdar
  • Oponent: Mgr. Pavel Kotyza

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing Communication