Psychologie reklamy - aktuální trendy – Kateřina Jankovská
Kateřina Jankovská
Bachelor's thesis
Psychologie reklamy - aktuální trendy
The psychology of advertising - current trends
Anotácia:
Tato práce se zaměřuje na sociální reklamu, informovanost o ní a její vliv na nákupní chování spotřebitelů.Pro lepší chápání problematiky jsou v teoretické části nejdříve vymezeny rozdíly mezi komerční a sociální reklamou. V souvislosti s ovlivňováním spotřebitele při tvorbě reklamy jsou definovány některé aktuální marketingové trendy. Práce je poté podrobněji zaměřena na sociální reklamu, sociální …viacAbstract:
This bachelor thesis is focused on social advertising, awareness of it and the influence of a social advertising on a consumer behavior.For better understanding of the issues, in the first part of this bachelor thesis are defined differences between commercial and social advertising. In a connection with affecting of consumers are defined some of the current marketing trends. Then this bachelor thesis …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 3. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ing. Pavel Michálek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / odbor:
Economics Policy and Administration / Economics and Cultural Studies
Práce na příbuzné téma
-
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
Aneta Bencová -
Historical and present use of emotions in advertising
Daliya Khussainova -
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
Svetlana Soloveva -
Psychologie reklamy a její využití pro image organizace
Jan Bažant -
Aktuální trendy v oblasti psychologie reklamy
Natálie Sátrová -
Psychologie reklamy balených minerálních vod
Vojtěch Šimák -
Psychologie reklamy
Martina Řehořová -
Psychologie reklamy
Nikol Dimitrovová
Názov
Vložil
Vložené
Práva