Značky původu pohledem spotřebitele v Moravskoslezském kraji – Bc. Marek Holeš
Bc. Marek Holeš
Diplomová práce
Značky původu pohledem spotřebitele v Moravskoslezském kraji
Brands of origin in the Moravian-Silesian Region from the consumer's perspective
Anotace:
Diplomová práce zkoumá chování spotřebitelů v Moravskoslezském kraji ve vztahu ke značkám původu s cílem zhodnotit takové chování a navrhnout doporučení pro koordinátory regionálních značek tohoto kraje. Teoretická část práce se zabývá problematikou v oblasti marketingu, marketingového mixu, marketingové komunikace, dále charakterizuje nákupní chování spotřebitele a systém značení v České republice …víceAbstract:
Diploma thesis investigate consumer behaviour in the Moravian-Silesian region in relation to brands of origin in order to evaluate such behaviour and to propose recommendations for coordinators of regional brands in this region. The theoretical part deals with issue in the field of marketing, marketing mix, marketing communication, it also characterise consumer shopping behaviour and the labelling …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Stanislav Rojík, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Provoz a ekonomika
Práce na příbuzné téma
-
Influencer marketing v cestovním ruchu Moravskoslezského kraje
Klára ŠTÍHLOVÁ -
Marketing Moravskoslezského kraje se zaměřením na vybrané cílové skupiny
Jakub Tobiáš -
Vzdělání manažerů mužských volejbalových klubů Moravskoslezského kraje v oblasti marketingu
Ondřej MIKLOSZ -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Výzkum způsobů komunikace, její vývoj a cíle v různých časových etapách nedávné historie. Konfrontace těchto způsobů komunikace s očekávanými způsoby komunikace a návrh modelu nové komunikace pro budoucnost
Pavel Hoda -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahu. Metody komunikace a sledované cíle.Výzkum spojení komunikace – produkt – konkurenční výhoda – odlišení se – vztah
Jana Rendlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva