Bc. Filip Škaloud

Bakalářská práce

Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky

Analysis of utilization of new media, including social network, for communications with customers
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím nových médií pro komunikaci firem se zákazníky. Zvláštní pozornost je věnována sociálním sítím, který byly v době psaní práce velmi diskutovaným komunikačním kanálem – na jednu stranu firmy zvyšovaly své investice do nich, na druhou stranu se množily hlasy, že jde jen o nafukující se bublinu a že návratnost investic není tak vysoká, jak mnozí odborníci předpokládají. Teoretická …více
Abstract:
This work deals with the utilisation of new media as means of communication between companies and customers. A special attention is focused on social networks, which were during the course of writing this work a significant part of communication channel discourse - on one hand companies increased the investment - on the other, the dispersed criticism arouse that it is only a matter of an exaggerated …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
  • Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
  • Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní