Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky – Bc. Filip Škaloud
Bc. Filip Škaloud
Bakalářská práce
Analýza využití nových medií včetně sociálních sítí pro komunikaci se zákazníky
Analysis of utilization of new media, including social network, for communications with customers
Anotace:
Tato práce se zabývá využitím nových médií pro komunikaci firem se zákazníky. Zvláštní pozornost je věnována sociálním sítím, který byly v době psaní práce velmi diskutovaným komunikačním kanálem – na jednu stranu firmy zvyšovaly své investice do nich, na druhou stranu se množily hlasy, že jde jen o nafukující se bublinu a že návratnost investic není tak vysoká, jak mnozí odborníci předpokládají. Teoretická …víceAbstract:
This work deals with the utilisation of new media as means of communication between companies and customers. A special attention is focused on social networks, which were during the course of writing this work a significant part of communication channel discourse - on one hand companies increased the investment - on the other, the dispersed criticism arouse that it is only a matter of an exaggerated …víceKlíčová slova
Nová média internet webové stránky sociální sítě firemní blog virální marketing newsletter PR článek bannerová reklama videoreklama e-mail marketing mobilní marketing New media web pages social networks company blog viral marketing PR article banner advertising videoadvertising mobile marketing
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 18. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/od074/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2011
- Vedoucí: Ing. Tereza Dvořáková
- Oponent: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Mobilní marketing
Patrik Kopecký -
Mobilní marketing v ČR
Daniel Němec -
Entrepreneurial Marketing in B2C Mobile Application Business: A Netnographic Study Across Four Expert Blogs
Maksim Beliaev -
Mobilní marketing: analýza marketingové komunikace prostřednictvím mobilního operátora T-Mobile v letech 2009-2010
Petra Hojovcová -
Mobilní marketing v knihovnách
Romana Králová -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Matěj Vacínek -
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu
Tereza Vildová -
Mobilní marketing. Využívání MMS služby mobilním operátorem Vodafone a.s.
Martina Hlaváčková