Společné vzdělávání z pohledu ředitelů základních škol v Ústeckém kraji – Bc. Tereza PIVOŇKOVÁ
Bc. Tereza PIVOŇKOVÁ
Diplomová práce
Společné vzdělávání z pohledu ředitelů základních škol v Ústeckém kraji
System of Inclusive Education through the Eyes of the elementary School Directors in the Ústí Region
Anotace:
Předkládaná diplomová práce se věnuje pohledu ředitelů základních škol hlavního vzdělávacího proudu na prospěšnost změn po novelizaci školské legislativy v roce 2016. Hlavní cíl výzkumu je zjistit subjektivní názory ředitelů základních škol na systém společného vzdělávání nastavený legislativou a tyto názory poté porovnat s názory na systém společného vzdělávání před novelizací v roce 2016. Práce je …víceAbstract:
This thesis is about opinions of directors of mainstream elementary schools on changes in the educational system after novelization of school legislation in the 2016. The main goal of the research is to find out subjective opinions of the elementary school directors on the system of inclusive education set by legislation and compare those opinions with opinions on the system of inclusive education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PaedDr. Pavlína Baslerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
PIVOŇKOVÁ, Tereza. Společné vzdělávání z pohledu ředitelů základních škol v Ústeckém kraji. Olomouc, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika - poradenství
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva