Bc. Ján Žalud

Diplomová práce

Tvorba hodnoty pro zákazníka v podniku

Customer value in enterprise
Abstract:
The goal of the submitted thesis „Customer Value In Enterprise“ is to analyze the impact of implementation of innovative activities for creating the customer value in enterprise which is one of the indicators expressing competitiveness and success of enterprise. I will analyze this issue in the environment of specific company which I will recommend implementation of specific innovative activity. The …více
Abstract:
Predmetom diplomovej práce „Tvorba hodnoty pre zákazníka v podniku“ je analýza vplyvu zavedenia inovačných aktivít na tvorbu hodnoty pre zákazníka, ktorá je zároveň jedným z ukazovateľov vyjadrujúcich konkurencieschopnosť a úspešnosť podniku. Danú problematiku budem skúmať na konkrétnej spoločnosti, ktorej po preskúmaní prostredia podniku, odporučím zavedenie konkrétnej inovačnej aktivity. Vplyv a …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 6. 2013
  • Vedoucí: Ing. Viliam Záthurecký, MBA
  • Oponent: Ing. Peter Marinič, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management